مطالب باحال

خفن و خواندنی

مطالب باحال

خفن و خواندنی

ماسک صورت برنج

اگر از خشکی پوست صورت خود رنج می برید اصلا نگران نباشید.ما به شما ماسک صورت برنج را پیشنهاد می کنیم تا بدون صرف هزینه های گزاف با قیمت بسیار ناچیز و  به روش کاملا طبیعی،بدون هیچ گونه عوارضی پوستی نرم ولطیف داشته باشید.

تاثیرات ماسک صورت برنج شالی

با استفاده از این ماسک صورت شادابی و طراوت پوست شما فوق العاده افزایش می یابد و همچنین به علت اینکه رطوبت کافی را به پوست شما می رساتد از ترک خوردن آن جلوگیری می کند.این ماسک از عصاره های طبیعی برنج شالی ساخته شده و در حین طبیعی بودن کیفیت بسیار بالایی دارد.با استفاده از ماسک صورت از نرمی و لطافت پوستتان لذت ببرید.این ماسک برای افرادی که دارای پوست خشک هستند مناسب می باشد.

ماسک صورت برنج

خرید ماسک صورت برنج شالی با ویتامین B,E غنی شده و حاوی عصاره برنج شالی می باشد،پوستتان را شاداب و با طراوت می کند،نرمی و لطافت پوستتان را صد چندان می کند،مرطوب کننده و نرم کننده می باشد،به دلیل سایز بسیار کوچکش می توانید در مسافرت هم از ماسک صورت استفاده کنید و همیشه همراهتان باشد.

قبل از استفاده از ماسک صورت،را با یک تونر ملایم بشویید و بعد ماسک را بر روی صورتتان قرار دهید و بعد از 15-20 دقیقه انتظار ماسک را بردارید و موادی که بعد از برداشتن ماسک بر روی صورتتان می ماند حتما به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

همانطور که می دانید برنج به عنوان ابزار و لوازم آرایشی بسیار مناسب می باشد،ماسک برنج تاثیرات فوق العاده ای دارد،پوستتان را درخشان و نرم می کند و از پیری زود رس جلوگیری می کند.با استفاده این ماسک بدون شک شاهد این تاثیرات چشمگیر خواهید شد و شگفت زده می شوید.